Feriideklc Eda91- 22 haftalık için gerek olmayabilir, hamileyim geçmesem olur mu dedim, olur dediler ama valiz taşıma konusunda sorun yaşamadım kendim taşıdım yeri geldi eşim taşıdı kaldırdı, güvenlikler o konuda Yardımcı olmuyor pek
Eda91- Feriideklc yanımda eşim olmayacak. 3,5 yaşında kızım olacak. Onunla beraber çıkacağım yolculuğa. Riskli gebeliğim var bir nevi. Kanamalar yaşadım iğne Protestanlar ilerliyorum diyebilirim. O yüzden ağır kaldırmamam gerekiyor. O yüzden sordum yardımcı olunuyor mu Biraz zorluk çekeceğim, belli.
Feriideklc Eda91- yaa yardımcı olurlar o zaman ilk gördüğünüz görevliye danışın, kazasız belasız gidersiniz inşallah 🙏
Hukersanne Ben 33 haftalıkken 4,5 saat uçtum kimse bana bitirt sormadı ama benim karnım da neredeyse yoktu ama riskli bir gebelik olmadığı için sorun da yoktu … yoksa genel anlamda 36 ya kadar alıyorlar raporlu
Happydef Sibelarin2 uçakta acil bir şey olursa diye bilgilendirme yapılıyor kabin ekibine diye biliyorum. 5 dk lik bir iş doktor hemen veriyor gidip alın bence. 29. Ve 31. Haftada bindim birşey olmadi