Eda91- Ben yarın 40 haftalık oluyorum mesela son 1 ay çıktı karnım, 28 haftalıkken yolculuk yapmıştım kadın güvenlik ben demeden farketmişti tabi dokunduğu için bende raporuma güvenip doğrulamıştım. Son anda valizleri verdiğimiz sırada memur raporu istedi bende verdim kendimden emin bir şekilde meğer raporun 1 hafta içerisinde çıkarılmış olması gerekiyormuş. Benimki seyahat etmeden 10 gün önce alınmış bir rapordu. Baya sorun yaşadım Havalimanındayken hastaneyi aradım oldu da uçuşum iptal olur diye doktorla görüşecektim şansa doktorda izne çıkmıştı 🙈🤷♀️ Aksilikler üst üste geldi, uçağa binene kadar da stres yaşadım 2 saat kadar. Çalışan ben kağıda 27+5 gün yazıyorum 2 gün eksik yazıyorum sorun da çıkabilir uçakta bilginiz olsun demişti. Çok şükür çıkmadı ama çok kötü bi andı 🤦♀️