papatyaolsun bakin oncelikle surec uzamasi eskidendi ben tahlillerimi hsg hariç üniversitede yaptirdim esiminde dahil sonra benm 1 adet vesikalik, ikamet ,nufus kayıt örneği, evlilik cuzdan fotokopisi ,kimlik fotokopisi ve sgk dokumanlari benm ve esimin topladım hastanenin inferlite tup bebek ilk başvuru bölümüne aldm randevumu bu ilk aşamada randvu bulman ckk daha kolay oluyor sonra o evraklarima birkac bisy eklenip hormon tahlillerimi ve birkaç soru sorularak formlar dolduruldu dediler ki tüp bebek merkezine gidip sekretlerige teslim edin aranicaksiniz kimisi 4 5 ay dedi ödüm koptu yalan olmasin ama dosya teslimi yaptiktan 14 15 gun sonra aradilar çok değil salı gunu gittim de adetimin son gunu oldugu icn doktor bidahki adetinde gel dedi esimin pirimi yuksek oldugu icn rapor cikardilar bana aşılama olcamm sizinde prim yüksekse çıkar kadin erkek fark etmeksizin ama ben çalışmıyorum