moonlight41 Angel161023 bende her gün öğle uyanıyorum baya düzensiz gunler bnm için ama bu adet bekleme süresi bana zamn kazandırdı böylelikle düzene koyarım şuan vitamin ve folik asit kullanıyorum kromozom analizi de istedi hem bnden hem eşimden ama şuan tedaviye engel degil ama görmek istiyorum dedi sonclari zeynep kamilde yapılıyormuş
merylii_ moonlight41 ben acilde vurundum kendi vuranda varmış ama ben riske atmayıp acile gittim orda hemşire vurdu çünkü göbekten vuruldum ve belli bi yeri var sanırım
moonlight41 merylii_ maşallah Allah bağışlasın ya ben bazen hic anne olamayacagimi cok hastalikli olduğumu dusunyorum astim hastasiym kanimda pıhtılaşma var polikistik over var belimde çok agriyor herkes diyor çektir belini veya hacamat yap kucukukten beri belim ağrıyor kasları zayifmis oturunca kalkinca takırdıyor surekli kuyruk sokumum ben ilerde cok zorlanirim hatta dayanilmaz derecede acılar çekerim 😔😔
merylii_ moonlight41 bende de vardı kemik zayıflığı demişti doktor eğilip doğrulurken kütür kütür ses geliyordu bi sürü ilaç fizik tedavi vs kullandım geçmedi ama hacamat cidden işe yaradı ben her sene 3 kez yaptırıyorum bu sene beklemiştim geç yaptırırım diye hamile kalınca kaldı ama benim gittiğim ablaya hamilelik için bile giden var düşün ben çok memnunum herkese de tavsiye ediyorum
Angel161023 papatyaolsun Kastamonu’da yaptırdık biz içerisine kan tahlilleri eşimin semen örneği tahlilleri muayene ve son olarak aşılama ücreti toplam bize maksimum 8.000 buldu her gittiğimizde kan tahlili verdik. Sadece aşılamanın ücreti 6.500 verdik
papatyaolsun Angel161023 gayet iyi tutmuş canım, ben sadece muayene ücretini 1000 veriyorum, tahlil falan içinde değil. Özel hastane değil mi
moonlight41 papatyaolsun ben araştırma da baslayacam esim sigortalı olduğu için rapor cikarilicak bi kısmını devlet karşılayacak yani sadece ilac parasi odeyecegiz oda indirimli olcak mesela diyecelim ilaç 10 bin tuttu surec boyunca biz 5 bin odeyecez ama kriterlerde var mesela sigortali olmasi tek degil onun yaninda 900 gun primin olmasi gerekiyor ve sag çocuk varsa fayda sağlanmiyomş
papatyaolsun moonlight41 bu ayrıcalıkları bilmiyordum , özelde yaptırınca da mı indirimli oluyor canım, benim eşim emekli sandığına bağlı
moonlight41 papatyaolsun özelde bir bilgim yok ama çoğu kişi ozelde pahali dediklerine göre indirim saglanmyo galiba inanin araştırma hastanesinin tup bebek bölümü tıklım tıklım birsuru insan ve bi bayanla konuştum oda ozelden gelmiş yani ilk tedavisi orda sonuclanmamis üniversiteye gelmişti ozelde direk tüp bebege başlanıyor yuksek mebla oldugu icn yani insanin tup bebeklik bir sorunu olmazsa bile direk tup bebege karar veriliyor çoğu kişinin anlattigina göre ama unuvrsite arastiriyor en ufak detayina kadr sonra plan yapiyor tedaviye basliyorlar
moonlight41 papatyaolsun birde 2 aşılama hakin var unuversitede ikisi tutmazsa sonra tüp bebek geçiliyor o hak da 3 tane indirimli
Angel161023 papatyaolsun evet özelde yaptırdığın zamanda doktor onaylı alıyorsun ilaçları ilaç 5.000 ise atıyorum sen 250 ödüyorsun. Zaten eczacı doktoru ağrıyıp soracaktır rapor yazacak mısınız diye
papatyaolsun moonlight41 canım ben zaten tüm hormon tahlillerimi yaptırdım HSG çektirdim, eşim sperm testi verdi , bu ay Klomen ovitrelle kullandım ama yine adet olcam. Bir sorun yok hiçbir sorun çıkmıyor ama olmuyor yani
Angel161023 moonlight41 hayır 2 değil özellikle sorduk biz :) istediğin kadar yaptırabiliyorsun ama doktorlar en fazla 2 kez öneriyor zaman kaybı olmaması için.
papatyaolsun Angel161023 canım detaylı anlatabilir misin? İndirimli olması için ne yapmam gerekiyor , ben direkt özele muayeneye gidiyordum, bu ay Klomen ovitrelle kullandım olmadı. Raporu kim çıkarıyor ne oluyor sırayla anlatır mısın sana zahmet
moonlight41 papatyaolsun butun tahlillerinizi toplayıp dosya oluşturun bir araştırma hastnesinde tup bebek merkezine gidip sekretlergie verin onlar sizi arayip doktorla randvusuz gorsme icn cagiriyorlar yani birsuru insan vardi merkez tıklım tıklım bunlar ozelde de yapabilirlerdi ama üniversite daha detayli inceliyor rabim kimsenin kucağını bos birkmasin evlilik sureniz ve korunmamaya karar verdiğiniz sure cok onemli hic hamile kalamamaşsaniz mutlaka gidin