Songulkaya pembebiranneadayi Sancıların sıklaşip artarsa direk dogumhaneye gel dedi. Şuan popomda ve kasıklarım da sancı var takip ediyorum sabahı bekliyorum bakalım devam edecek mi
pembebiranneadayi Songulkaya Ay hadi bakalım hayırlısı olsun inşallah🥹 İlk doğumunuz mu? Açılma vs baktılar mı
pembebiranneadayi Derya0131 Evet bendede oluyor maalesef mide yanması. Rennie surup içebilirsiniz yada sade soda, soğuk süt çok iyi geliyor🙏🏼
Songulkaya pembebiranneadayi İkinci doğumum 🥰 yok bakmadı sadece devam ederse geçmezse dogumhaneye gel dedi ama şiddetli bir sancı hissetmiyorum kasilmalarim çok 😒 her çocuk aynı olmuyor diyorlar
avakadominigi tugcesakzci merhaba yorumunuzu okudum bende sormak istedim 39+2 yim 2-3 saattir karnım 5-10 dk da bir sertleşiyor ve hafif ağrılı bu sırada regl ağrısı gibi ağrımda var.Sizce bu yalancı kasılma mıdır hastaneye boşa mı giderim
tugcesakzci avakadominigi dinlendiğinizde geçiyorsa eğer yalancı kasılmadır eğer geçmiyorsa doktorunuza görünün
avakadominigi tugcesakzci hastaneye geldim 4 cm açıklık ve düzenli sancı çıktı nst de bugün doğum olur dendi inşallah dua edin
Merallakfidann Ben de şu an 37+3 deyim karnımın üst tarafı göğsümün hemen altında uyuşukluk hissediyorum karnım sürekli sertleşiyor adım atamıyorum resmen sizce hastaneye gitmeli miyim ne yapayım çok kararsızım. Belim de ağrıyor aynı zamanda
Ipekkk01 İyi geceler hastaneye gittiniz mi nasıl oldunuz benimde taş gibi bi kaç saattir nefes aldırmıyor