pembebiranneadayi vallahi 32. Haftadan beri falan oluyor, ben de endişeleniyorum ama artık alıştım sanırım. 36+4 olduk, her muayenede doktoruma da bilgi veriyorum. Demek ki normal 🙇🏻♀️ özellikle yorulduğum zaman çok fazla oluyor, bugün çok yoruldum sürekli sertleşiyor 😞