Asyaegemenmom Mervebbcggf ben ilkini genel anestezi ile oldum doktoe öyle söyledi karşı gelmedim bu defa doktorum spinal öneriyor ona da uyum sağladım ama korkuyorum ister istemez inşallah güzel geçer de bende size yazarım mükemmeldi hiç korkmayın diye
Mervebbcggf Asyaegemenmom pazartesi son kontrolum var bakalim kesin spinal ol dicekmi cok korkuyorum ama sizinde rabbim cok kolay gecirsin insallah bizide haber edin mutlakaa
Minikayak24 Asyaegemenmom amin cümlemize inşallah yaa valla bençmde 2. Doğumum ama bunda daha farklı bi heycan var niyeyse 😂🤭🤭
Asyaegemenmom Minikayak24 evet ya eşim de ilk defa dogurmuyorsun ya sakin ol diyor sus sen çok konuşma 😂😂 dedim zaten olay bilmek ya ne olacağını ilki meraklı meraklı geçiyor
Melisct94 Asyaegemenmom 5 gün sonra bende aynı durumda olucam bilmemek çok güzeldi bilerek girmek nasıl olucak bilmiyorum 🙊 Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏
Minikayak24 Asyaegemenmom aynen valla aynısını diyo eşim abartma diyo😂ama o herşeyi yaşamıyor 9 ay taşı içinden bişe çıkacak nasıl bişe kime benziyor insan meraklanıyor
iremkoftercioglu Asyaegemenmom yarın sabah değil ama benimde perşembe sabah benimde 2. Sezeryanım bana da heyecanlar bastı ☺️
Asyaegemenmom Minikayak24 kesinlikle öyle erkekler çok konuşmayın 😂😂 hele de hayatlarında hiç tecrübe edemeyecekleri bir şey için bilmiş bilmis konuşuyorlar ya gıcık oluyorum 😂😂