Asyaegemenmom Kızlar yarın sabah spinal sezeryan doğumum va heyecandan kalbim pır pır bu ikinci doğumum ama bilmemezlik ne güzelmiş şimdi ne yaşayacağımı bildiğim için aklım çıkıyor var mı benim gibi yarın sabah doğumu olan annisler yada sizlerin şafak kaç ?
Mervebbcggf Asyaegemenmom rabbim yar ve yardimciniz olsun venimde 4 aralikta cok cok korkuyorum ilk benimde doktorum spnal ol dedi ama yapabilicek cesaretim yok her gece agliyorum korkudan o kadar kotumu yani daha once yasamis biri olaraj yani cokmu aciyoe
Pembekurdeleli Benimde cuma günü nasipse Ve 2. Hamileligim aynı şeyleri paylaşıyoruz 🙄🤲🏻İnşallah hayırlısı ile kucagımıza alırız###
Pembekurdeleli Asyaegemenmom evet bencede bazen bilmemek daha iyi 😂 ama işte zaten biz olayı idrak edene kadar doguyorlar İnşallah saglıkla kucagımıza alalım Bide hemen ayaklanalım valla
Asyaegemenmom Pembekurdeleli amin inşallah ya bir an önce ayaklanalim bir kızım var şimdi oğlum olacak inşallah ❤️ sizin ne acaba
Pembekurdeleli Asyaegemenmom ne güzel ♥️♥️ Benimde oğlum var , şimdi kızım olucak nasipse inşallah 😍🤲🏻 İki duyguyuda tadıcaz Allahın izniyle İnşallah çok güzel geçer herşey
Asyaegemenmom Pembekurdeleli evet ben kız aşığı biriyim kızım da hayallerimden bile güzel oğlum olmasına da çok sevindim iki duyguyu da tadacagiz inşallah nasıl bir erkek annesi olurum merak icindeyim
Asyaegemenmom Pembekurdeleli inşallah kendimi iyi hissederim de sizlere yazarım kolaylıkla geçer inşallah
Pembekurdeleli Asyaegemenmom Valla oğlan da o aşkı duygusunu tattırıyor oda çok başka büyüdüköe Oda size aşık oluyo gelip gidip öpüyo seviyo Allah herkese nasip etsin iki duyguyu da
Asyaegemenmom Pembekurdeleli amiin insallah uyuyamıyorum sabah yedi de kalkacagim ama gözüme uyku girmiyor
Asyaegemenmom Mervebbcggf ben ilkini genel anestezi ile oldum doktoe öyle söyledi karşı gelmedim bu defa doktorum spinal öneriyor ona da uyum sağladım ama korkuyorum ister istemez inşallah güzel geçer de bende size yazarım mükemmeldi hiç korkmayın diye
Minikayak24 Asyaegemenmom benimde sabah epidural normal doğumum var korku heycan mutluluk hepsi bi arada 🥹🥹🤭