eminebzkrtt Minsaa son 29 ama kızım çok sabırsız her an gelebilir düzenli sancılar başladı nişan geldi ve açılmam olmuş artık bekliyoruz 😅
neslisahctnky-554 Son 5 gün ne açılma var ne nişan nst de çıkmıyor sancı 😂 ama bu akşam 10 15 dk da bir kızım sertleşiyor belime Ağrı vuruyor kasıklarım da sızlıyor sancı mı ne anlamadım ilk gebeliğim bir de
Minsaa neslisahctnky-554 valla bende iki haftadır öyle oluyor hıh diyorum devam eder ama yok bomboş bekliyorum 🥴
Minsaa Nursemaarslannn inşallah canım evet bende suniden korkuyorum kendi sancinin 10kat ustuymus diyolar
neslisahctnky-554 Kızlar doğurdum 🎉🎉 bahsettiğim Ağrı açılma ağrısıymış sonrasında nişan geldi sancılar sıklaştı doğumum oldu 😍 ama kızımı alamadım yoğun bakıma aldılar ne zaman çıkar bilmiyorum 😔😔