Minsaa Kizlar bugün itibariyle son 10 kaldı gözüküyor..ama bizim minnoş pek bı rahat gelesi yok gibi..arada kasıkta ağrı ve yalancı sancı oluyor.. bide iki gündür alt bölgede ağrı var başka da ne ses var ne seda 😁 sizler ne durumdasınız
Tusse18 Minsaa son 9 😮💨 ağrılarım var ama nst de aman aman çıkmıyor açıklıkta bugün 1 cm varla yok arası dedi gelmiyorlarrrr o kadar da hareketliyim yerimde durmuyorum ama gelen giden yok 🥲
8mucizem8 Minsaa aynı gün aynı sorunlar haydi bismillah benim kızda inatçı çıktı gelmek istemiyor 😁doğurunca haber ver kız önce ben doğurucam ama 😂😂
Feriideklc Minsaa son 2 😇 nst de sancı yok nişan yok bişey yok beklemedeyim. Bel ağrısı kalçama vurdu yürüyüşümü baya etkiledi doğumu tetikleyecek herşeyi yapıyorum açılma bile yok 😔
Nursemaarslannn Minsaa 40+1 gelen giden yok sancı çıkıyo nstde alt taraflarda da aşırı ağrı var yürüyemiyorum oturup kalkamıyorum ama yok yani😂
Minsaa Tusse18 valla bende 1cm bile yok😁 nts de de bişey çıkmıyor gidince evde arada ağrım oluyor..bende aynı durumdayim evi belki beş defa baştan temizledim gelsin diye ama yok suni de istemiyorum🥴
Minsaa 8mucizem8 hahah hayırlısı bakalım..sende dogurursan haber ver😁 bugün dedim kesin gelir ama bir saat sürdü şuan da kasılma var ama hep beni kandırıyor 😄
Tusse18 Minsaa hahah bende ev bal dök yala resmen ha geldi ha gelecek paso temizlik içindeyim 🥲 ilk gebelik mi bir de neden suni istemiyorsun çok mu kötü
Minsaa Feriideklc maşallah senin ki bizimkinden de rahat çıktı desene 😄 yer silme falan denediniz mi acaba etkiliyor diyorlar..bende artık bel ağrısı yüzünden doğurmak istiyorum taşiyamiyorum ikimizi 🙃
Minsaa Nursemaarslannn ben ntsye girince sancı çıkmıyor normalde gün içinde arada oluyor ama geri gidiyor 🥴 evet ya alt taraf ağrısı çok kötü bende de var kimse bana bundan bahsetmemisti 😄 bende doğum belirtisidir diye kendimi kandırıyorum 😎
Feriideklc Minsaa valla onun rahatlığı bana dert oldu 😂 hergün temizlik yapıyorum temiz olan yeri bile temizleyip yerleri elle siliyorum merdiven yürüyüş hurma ne istersen var 🤷♀️ özellikle çok hareketli ve karnım çok sertleşiyor 🤦♀️
Nursemaarslannn Minsaa yok yok doğum belirtisi değil bende haftalardir var ve hala doguramadim maalesef eğer daha da gelmezse suniyle baslatacaklarmis
Minsaa Feriideklc hahah desene tüm tuşlara basmissin zaten sen 😄inşallah daha fazla bekletmez..son günler hiç geçmiyor çünkü😄
Minsaa Tusse18 evet ilk gebelik duyduğum bütün suni sancı hikayeleri kötüydü..herkes kendi sancinin daha iyi olduğunu söyledi o yüzden suni istemiyorum ama 41 olduktan sonra otomatık suni veriyorlar 😑 inşallah hepimiz kendi sancimizla dogururuz 🌺
Nursemaarslannn Minsaa valla perşembe bi tekrar gel dedi artık ne olacak bilmiyorum bu haftadan itibaren kakasını yeme durumları olabiliyomus perşembe 40+3 oluyo ne diycek ne yapacak bilmiyorum
Minsaa Nursemaarslannn off valla sancı gelse bı korku gelmese ayrı bı korku inşallah perşembeye kalmaz gelir sizin bebiş 💗
Nursemaarslannn Minsaa inşallah canım bir belirti vs de yok ama inşallah kendi sancimla başlar ne biliyim yada suyum falan gelsin direk suni için herkes bisey diyo ama önemli olan bebeğin de sağlığı kakasını yeme durumu olabileceği için 🙏🏻
Minsaa Nursemaarslannn inşallah canım evet bende suniden korkuyorum kendi sancinin 10kat ustuymus diyolar