@Dilekylmaz bn ilk bir yıldan snra istedim. ilk gebeliğim kimyasal oldu bir sene sonrasında aşılama yaptrdim hamile kaldım fakat kalp atışı alinamadi kürtaj oldum 8 haftalikken üzerinden bir yıl geçtikten snra tüp bebek denedim fakat gebelik oluşmadı ve yine üzerinden bir yıl geçtikten snra yani iki yıl önce kndiligimden hamile kaldım fakat bu sefer yarım olan tarafta oluştuğu için dış gebelik oluşmuştu ve zor bı süreç gecrdim iki doz iğneyle zar zor düştü. ve çok şükür ki hiç beklemediğim bı anda Haziran ayında hamile olduğumu öğrendim benim dış gebelik haricinde diğer gebelklerimin yada dusuklerimin yarım rahimle bı ilgisi yok