Bundan 3 yıl önce 39+5 de oğlumu 2 tur kordon dolanması üzerine zorunlu sezeryanla aldılar o anki psikolojik durumum bian önce kavuşmak bişi olmaması idi ama diğer yandan baktığınız bu bebekler çok fazla kordonla oynuyor ve siz farketmeniz neredeyse imkansız, doluyor açıyorlar oyun oynuyorlarmış ve sürekli ultrasona bağlı olmadığımız için elbette haberimiz olmuyor demem o ki hareketlerini takip edin önceliğiniz o olsun 🙏 sıkıntılı bir durum olsa zaten acil alınırdı benim size nacizane önerim kesinlikle kendinizi strese sokmayın bolca dua edin stresten uzak olun 🙏 rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤗