36 haftalık gebeyim şuan, bugün boynuna 2 tur kordon dolandığını öğrendim. 3 haftada sadece 300 gram almış devlet hastanesine gidiyorum. Gelişimi oldukça gerilemiş. Normal doğum yapabilir miyim, yoksa riske almayıp direkt özele mi gitmek gerek sizce doğum için sezeryanla doğurmak daha mantıklı gibi geliyor şuan bana