Hilal_blc benim 26 gün oldu dikişlerin yarısı daha ilk 2 günden açıldı. Açılmayan yer kapandı tamamen dokununca acı da yok ama ipler düşmedi. Açılan yer zaten Allaha emanet hala günde 5-6 kez pansuman yapıyorum annem diyor ilk defa 1 ayda iyileşmeyen dikiş gördüm 🥲🥲🥲 ben de dikiş yok da o yüzden diyorum anlamıyor 🥲🥲🥲