Aybike66 ilk çatı muayenem benimde kötü geçti canım doktorla alakalı senle değil. Birden giriyor insan acıdığında bekler derin nefes aldırır devam eder. İkinciyi başka doktor yaptı hiç hissetmedim ben daha war çünkü ilkinde canım yandı bunda da çok yancak diye bekliyorum yavaş yavaş yaptırdı doktor nefes falan aldırdı bitti diyince çok şaşırdım.