Seresozge canim banada sordular kanaman nasil diye ama onu zaten hasta bezi takiyorlar ona bakipta anliyorlar muayeneye gerek yok ki pis kani diyorlar ben 22 kilo aldim dogumdan 20 gun sonra 16 si gitti kalan 6 da uc ay icinde gitti sezeryanda icini temizlemedikleri icin gobek kalir falan dediler hic gobegimde kalmadi cok gecmis olsun yinede bebegine bakmak bile herseye degiyo bikac gune toparlanirsin saglikla buyut kuzunu😘😘