Sevvalll42 Rozalii-67 inşallah yine her halükarda Allah nasip ediyo bize onu ama bizimde gayret çaba göstermemiz gerekiyo
Pinark92 Sevvalll42 ben senin bu dediklerinin aynısını 2 ay yaptım hamile kalmadım 3. ay amaaan dedim yaptım da noldu boşver hamile kaldım :) 21+4 olduk bile :)
esraa1717 Sevvalll42 sadece ilişki beklemiyorduk zaten heralde yumurtlama zamanına denk geldi başka bişeye gerek yok hemen kalkıp yıkasan bile kalacaksan kalıyorsun zaten ☺️
AAaaEE Sevvalll42 trendyoldan ovülasyon testi aldım takibe başladım aynı zamanda iki günde bir ilişki denedik. Folikasit de aldım. Çok şükür olumlu sonuçlandı