Eesilaaa aldığım şeylerin yüzde 90 ını kullanmadım. Çocuk için uygun zıbınları hastane verdi zaten. Kirlendikçe de değiştirdiler. Kanamam olur diye ped almıştım onu da verdiler bol bol. Emzirirken kolay olabilecek gecelik, kan olursa diye yedek gecelik alınmalı mutljaa bence.ayrıca ben beyaz almıştım kan olabileceğinden beyaz tavsiye etmiyorum. Terlik, çorap alınmalı mutlaka ve bol iç çamaşırı yine kanama için.