sunshine_ Kahvaltıda 2 haşlanmış yumurta yarımdan az domates biber peynir zeytin ve açık şekersiz çay içtim çok az da kepekli ekmek yedim 1 dilim ekmek sayılmaz ve ilk ölçümüm 163 tekrar ölçümü 146
minik_kurabiyeee sunshine_ kepekli ekmek ve domates yükseltmiş olabilir ama daha çok kepekli ekmek yukseltmisti ben hiç bir ekmek türünü yemiyorum çünkü hepside şekerimi yükseltiyor
perosy sunshine_ benimde gebelik şekerim mevcut diyetisyen bana domates yeme demişti domates olabilir
Mevlude_Sahin sunshine_ Ekmek olabilir. Ben normalde kahvaltı da Max 2 dilim tam buğday yiyorum ama 1 dilim fazla yesem şekere vuruyor. Gebelikte şeker gerçekten çok zor Allah yardımcımız olsun
minik_kurabiyeee sunshine_ ya tabikide arada sapıttıgı oluyor ama genelde doğru çıkıyor hastanede falan karşılaştırmıştım ama şeker ölçüm cihazlarını sürekli kalibre ettirmek gerekiyormus
sunshine_ minik_kurabiyeee benim alalı 1 ay olmadı ama yarın Dahiliye için randevu aldım bakalım ne diyecek
minik_kurabiyeee sunshine_ hayırlısı bakalım ya çok zor şeker ve çokta dikkat etmek gerekiyor gerçekten
minik_kurabiyeee sunshine_ ve ekmeğe çok dikkat et benimkini ekmeğin her türlüsü bulgur kurubakla hep yükseltiyor
sunshine_ minik_kurabiyeee kuzum günaydın sana bişi sormak istiyorum diyetle tokluk şekerimi 140ın üzerinde görmedim şükür ama açlığım hala yüksek 100 103 gece yatmadan sütün içine tarçın da atıyorum ama yok düşmüyor neden böyle ne yapmam gerek aceba insülin mi verirler?
minik_kurabiyeee sunshine_ aminn yani gerçekten sadece şekerli şeylere yukselse dersin okey tamam yemem şekerli şeyleri de ama öyle değil her şeye yükseliyor yani ben anlamıyorum
sunshine_ minik_kurabiyeee yarın diyetisyene gidicem bugün dahiliyeye gittim bakalım inşallah diyet ile düzelir ya bende şekeri kestim hamurişi pirinç vs yemeden önce bakıyorum şeker yapar mı diye herşeyi inceliyorum ama yok ne meyve yiyebiliyorum korkudan ne başka bişi
sunshine_ Mevlude_Sahin tam buğday beni de yükseltti kepek yiyorum oda yükseltti bakalım yarın diyetisyene gidicem amin inşallah sağlıklı bir şekilde bebeklerimizi kucağımıza alırız
User22 sunshine_ içeriğini bi sor istersen Mesela market ekmekleri benimde çıkarıyo her fırının ekmeği bir olmuyo ben tam buğday tüketiyorum Domateste çıkarıyp ama çok az yemişsin domatesten olcağını sanmam
minik_kurabiyeee sunshine_ aynen git bakalım dahiliye ne dedi evet işte bazen saçmalıyor birde ekmeğe dikkat et ekmek yükseltiyor olabilir meyveden de her şeyi yiyemiyoruz ki çok zor bir süreç anlıyorum seni
Boncukk123 sunshine_ canım domates şekerli sayılıyor onun yerine biberin yanına yeşillik tüketmeye çalış
Boncukk123 sunshine_ canım olabilir domates şekerli besin değerinde yarın tekrar dene domates tüketmeden yerine baska bsey koy tekrar ölç bakalım ne çıkacak