Sana progestanla ilgili en iyi ben bilgi verebilirim sanırım☺ Hamileliğimin 36.haftasındayım bu haftada ki kontrolümde doktor kesicek ilacı. Hamileliğim çok zor geçti başında düşük tehlikem vardı ilerleyen zamanlarda da kanamalarım hep devam etti ve erken doğum riskiyle hastanede yattım bu dönemde progrstanı fitil olarak kullandırdı doktorum ilk zamanlarda 100 mg ağızdan alıyordum evet baş dönmesi denge kaybı yaşadığım zamanlar oluyordu ama herşey bebeğimin iyiliği içindi ve bu beni çok etkilemedi. Şuana kadar da fitil olarak 200 mg kullanıyorum ilaç çok faydalı bir ilaç ne problemin olduğunu bilmiyorum ama kullanmaya devam et 🙏🏻☺