Gaye1402_ canım sakın korkma korkulacak bişey yok ilk gebelerde önlem amaçlı vuruyo bazı doktorların görüşü farklı ama bi zararı yok ben ilk hamilelelğimde üç kere vuruldum ilk hafta sonra 28 hafta sonra doğumda oğlumda vuruldum ama şuan yüne hamileyim doktor vurmadı 28 haftada tahlil yapıp ona göre gerekli olursa vuracağını söyledi