Kızlar eşimle benim kan uyuşmazlığım çıktı etlik şehir hastanesine gittim kanamam olmamasına rağmen bana aşı verdi kesemin etrafını da kontrol etti kanama yoktu bana aşı verdi araştırdığımda 28-38 haftalar arası vuruluyor yazıyor ama 7 haftada bana aşı verdi kanamam olmadığı halde kadına asla güvenemedim güvenmiyorum internet yorumları da çok kötü