Kızlar adetim 5 gün geçti evde bikaç farklı test yaptım net tek çizgi normalde adetim çok düzenlidir. Sizce kan vermeli miyim adet olmayı mı beklemeliyim? 2 ay önce 6 haftalık düşüğüm oldu acaba düzensizlik ondan olabilir mi kafam çok karıştı eğer hamile olma ihtimali varsa tekrar düşük olmasından korkuyorum ne yapmalıyım