Bende bugün gittim 37.1 nst bağladı beni nstde sancım çıktı ama ben hissetmiyordum. Alttan açıklık bakmak istedi ilk kızımda kontrolden sonra suyum gelmisti ful suniyle doğurmak zorunda kalmıştım onun pisikolojisiyle istemedim çok korktum kendi sancım olsun diye 😂😂