gudmorningbeya hemen ayaklanıyorsunuz zaten. İlk 2-3 oturup kalkarken acı vardı. Tamamen iyileşmesi 2 haftayı buldu ama kendim sürekli ayaktaydım oturup kalkıyordum bir sıkıntı yaşamadım canım. Sezaryen iyileşmesi daha zor bence . Oturup kalkma, bebek kucağa alma konusunda falan daha zor 😑