Haftam 40 değil daha 38+2 ama doktorum 3.840 dedi kilosu. normal doğum düşündüğüm için (ilki normaldi 37+3) korktum biraz çünkü dikiş ihtimalim artıyor doktorum sezaryeni düşünmüyor ben de istemiyordum ama bu kiloyla normal yaparsam boydan boya yırtılırım diye düşünüyorum hiç cesaretim yok… pilates yapıyorum hurma yiyorum ama açıklık sancı sıfır 🥺