Hanimeller kendi sancım gelmedi 41 de suni verdiler öyle başlattılar doğumu sabah 9 dan akşam 8 e kadar üst üste o ağır sancıyı çektim hiç aralıksız zaten 2 cm açılma ile gitmiştim akşam 8 de bi bakalım dediler açılmam hiç olmamıştı oturup sinir krizi geçirdim ağladım öldüm resmen sonra suyumu patlattılar acı bir anda bin katı çoğaldı saatlerdir çektiğim acı neydi ki meğerse açılmam o an olmuş 8 30 da doğdu bebeğim aslında doğurmak aşırı kolaymış sadece o an sabredemiyor insan çıksa da bu eziyet bitse diye ama inanın kestiler diktiler umrumda olmadı o suni sancının yanında bu sebepten bu hamileliğimde kendi sancılarımı bekleyeceğim inşallah erken gelir kızım oğlum beni mahvetmişti 😂