40+4 gece 2 de suyum geldi tamamen boşaldı bende hastaneye gittim açılmam 3 cm di . Sabah 7 ye kadar açılmam 5 cm oldu o sırada sancım vardı ama yoğun değildi açılmam geç olduğu için ve suyum olmadığı için oyalanmak istemediler ve suni sancı verdiler asıl hikaye orda başladı 😂 suni sancı 11 gibi verildi akşam 5 e kadar açılmam sadece 2 cm ilerledi 7 oldu 5 den 7 ye çıkana kdr çok zorlandım yalvardım sezeryana alın açılmıyor zorlamayın diye doktorum almadı sezeryana cok çaresiz hissettim kendimi açılmam ilerlemiyor bebek kanala ilerlemiyor ve gözyaşları ve yalvar yakar sancımı çekiyorum ebenin gelip çatı muayenesi sırasında zorlamasıyla önce 8 sonra 9 a Kadar açıldı 10 a açılmasını da doktor yaptı baya içerde uğraştılar açılsın dıye sonrasından ben hastaneyi inletirken kaka yapar gibi his geliyordu bende ıkınmaya başladım bebeğin başı göründü var gücümle ıkındım 3 ıkınmada yavrumu aldım kucağıma ama gelirken rahmin üst tarafını yırtmıstı içerileri diktiler yarım saat de öyle uğraştılar sonrasında odama alındım suan ağrım yok normal doğmanın bi zaferi bide tövbesini yaşıyorum bunu anlatmamın sebebi tabiki kimseyi korkutmak değil ama bazen açılmıyorsa zorlamamak en iyisi diye düşünüyorum ama bir daha normal doğar mıyım bilmiyorum tövbe