hopefortomorrows benim doktorum perınatalog bu 3. Gebeliğim 24. Haftadan bu yana perınatolog ile devam etmem gerekti doktor bebek sıkıntılı diye çok fazla detaya bakıyor. Bilmiyorum doktor sancı gormedıyse ne gördü de Nst istedi hemde 29 haftalıkken bilmiyorum devlettekini ama kendi doktorum 19. Ve 23. Haftamda gittiğimde çok fena sabah kasılmam olmuştu kramp sanmıştım o gün doktora gıttıgım de 3-4 saat sonrası doktorum dediki bugün sancın olmuş dedi kramp sandım dedim yok dedi sancı bana makattan bir fıtıl yazdı o süreçlerde her kramp zannettıgım ağrıda kullanmamı ıstedı sonra geçti cok şükür suanda öyle bir sıkıntım yok ama doktor bakarken 29 haftalıkken daha önceki doğumlarımı sordu erken doğum yapıyorum ben hep doktor dedi cok asagıda iyi görmüyorum sancın oluyor mu dedi dün ağrım oldu dedim yine oda anlaşılıyor burdan dedi ben tam olarak ne görüyorlar bılemıcem ama acaba bebek pozısyondan mi anlaşılıyor bir fikrim yok yani benim başıma geleni yazdım ben. Herkesin tabiki hamileliği aynı gitmez ama benimkiler biraz problem.