NebiElif şimdi doktor zaten durduk yere erkenden nst ye gir demez. Gerekli gördüğü haftaya kadar bekler. Ben doktora kasılmalarım var. Yürürken zorlanıyorum demiştim. Ki sonrasında nidicard diye bir ilaç başlandı günde 6 kez içiyorum sancıların önünü almak için. Bana defalarca nstler yüzünden vajinal muayene yapıldı. Büyük ihtimalle 40 ı görmeyeceğiz. 10 dakikada 100 ü gören dört-beş sancımın olduğu da oldu ritmik süren sancılar da. Ama ilk doğumunu yapacak kişiler bebek hareketi ile kasılmayı karıştırabilir. Kasılmayı farklı bir şey sanabilir. Hekim biraz tetikte olmalı. Benim nst de görülen sancıları anlamam 2 haftamı aldı. Bebeğin sertleşmesini ve sırt ağrısını da sancı sanıyordum. Asıl sancıları anlamıyordum. Doktor uzun uzun anlattı yine de iki hafta sonra biranda kendim aydınlandım. 😅