meriiyy ben devlet hastanesine gidiyorum sonuna kadar bana doğum var dedi aynı doktora gidip geliyodum doğum kendiliğinden başlarsa öyle doğum yaptirabiliyomus sıfırdan sancı veremiyomus maalesef değiştirmek zorunda kaldim hastaneyi doktora olan güvenim de gitti zaten Allah sonumu hayretsin