Baharonder Cyd masallah ya allah size bagislasin ikisinide cok guzel hep annelerini korkutuyolar doktor diyor zaten anneler hep korkmaya yer ariyor o iyi olsun bisey istemiyoruz 😊
cevizci 36+4 iken kilosu 3200 civarındaydı. Şuan 37+0’ız.. Sabırla/ sabırsızlıkla bekliyoruz 😕 valla ben diyorum; artık doğsa diye. Daralma bunalma yerinden kalkamama vs var. Hareketleri azaldı, ilk başta korkuttu ama normal birşeymiş alıştık. Direniyor artık yavrucum çıkayım diye 🐥
Sedayznn Buseamaikizlerburcu 37+4üm tam 37de kilomuz 2800dü aksilik olmazsa normal Doğum bekliyoruz bakalım kaç kilo doğacak önce sağlık tabi 😊
SinemAyaz Duygugul yok canım maalesef Çarşamba günü 3160 gr dedi doktor 52 cm boyu dedi cuma günü 2840 gr kilosu 49 cm boyu olarak doğdu
Kahve 38+2 de 3400 eyakın dedi kanala girmiş 3 cm açıklık var dedi ikinci doğumum olucak kısmetse hareketler hala çok fazla karnımda dönüyo resmen sanki bukadar hareket nasıl oluyo bu haftalarda anlamadım 38+5 olduk bu hafta gelse bari
snmtrhn Buseamaikizlerburcu 38 hafta bugun tam cumartesi gittigimde kontrole 2600 du boyunu sormayi unuttum.ama en fazla 48 falandir herhalde ☺ son 15 gun