Buseamaikizlerburcu 37+6 oldumm bebegim 2700 gram 48 cm sizinkiler nasil kilosu filan Artik bi dogusaydik ne guzel olurdu :)
Mavi20 Buseamaikizlerburcu 38+1 oldum 😇 37+1 de 3300 gramdık. Salı günü sezeryan oluyorum. Artık doğursaydım demedim hiç vakti bekle diye dua ettim Salı’ya inşallah 🤦♀️
UlkerSD Buseamaikizlerburcu 37+4 te 3500 gram dedi doktor ama ultrason yanılma payı da olabilir dedi kilo problem değil sağlıklı gelsinler yeter🙏🏻 38+4 te çatı muayenesi var birazcık korkuyorum hayırlı zamanda hayırlısı ile gelsin bebişlerimiz❣️
CansuOztomurcuk Buseamaikizlerburcu 38+2 de 2 gün önce 3325 gramdı oğlum. Normal doğum için 4 kiloyu geçmemesi gerekiyormuş. Acaba son 10 günde daha ne kadar kilo alır ki? 🙄 Geçmez diye tahmin ediyorum.
Buseamaikizlerburcu CansuOztomurcuk alir heralde daha muzlu sut ic kendin yap ama blendirla muzla sutu cirp cok faydasini görürsün
SinemAyaz 37+4 de 2967 gramdık 38+5 te sezeryan olcam bi 200 gram alsa bari ya sürekli yararlı şeyler yiyorum ama 😔
UlkerSD SinemAyaz hiç takma kafana kiloyu arkadaşım 2900 Doğum yaptı şimdi 6 aylık tosuncuk oldu maşallah
Sarella Buseamaikizlerburcu 38+1 de kilosu 3kilo boyu 52 cm oğlusun Şuan 38+4 haftalıgız beklemedeyiz ☺️☺️
Baharonder Kizlar bu gun 38 olduk sanki karnim asagi dustu ama fazla hareketlerini hissetmiyorum normalmi yasayan varmi ?