Ahgy bende rahim filimi çekildim 2 kere rahinden parça alındı falan bende çok işlem gördüm ama rahim kalınlaşmayla ilgili sorun yaşamadım şöle bişi oldu haziranda kürtaj oldum doktor bana 1 adet gör sonra korunmayı bırak dedi bizde korunmadık açıkcası aman hemen çocukmu oluyor ya diye düşündüm ve temmuzda hamile oldugumu ögrendim şuan 5,5 aylık hamileyim 😍 Allahım bi zorluktan sonra kolaylık gönderiyo elbet bide rahim kalınlaşması için doktorun ilaç falan önermiyormu öle bi danışsan doktoruna