Merhaba hanımlar tayinden dolayı ağrıda yaşıyorum ve burda tecrübesiz dr.lerin elindeyiz.12 Kasım regli günümdü 11inde iki gün kahverengi lekelenme gördüm 12 Pazar özelde kan verdim 91,51 çıktı 2 gün sonra 78,34 sonraki iki gün aralıklarla 82,62 102,87 çıktı bugün devlette drye gittim hiçbir alanda kese gözükmüyor tekrar kan verdim 180 çıktı sonuç çıkmadan önce dr.kürtaj yapmamız gerek dedi kese gözükmüyorsa kürtaj yapılması normalmi neye göre kürtaj olunacak bilemedim kafam karıştı. İstdaki drum ise beklemem gerektiğini ve takip edilmesi gerektiğini söyledi. Böyle bişey yaşayıp normal gebeliğe dönen varmı acaba