Hafize123 Kızlar adetım 5 gün gecikti bu ay sadece bır kere korunmazsın ılıskım oldu acabamı dıyorum suan test aldım gün ıcınde yapsam doğru sonuç alırmıyım erkem gebelık testinde yoksa ılk ıdararımı beklemem lazım
Nili4321 Hafize123 ben adetime 6 gün kala erken gebelik testiyle öğrenmiştim ve gün içinde yapılan bir testti ilk idrarla değil. Sadece daha adet tarihim geçmediği için biraz silik çıkmıştı siz yaparsanız eğer gebelik varsa mutlaka çıkar. Bence ilk idrar olmasına gerek yok zaten adetiniz geçmiş
Hafize123 Nili4321 tamamdadır canım ama benim sadece korunmasız ılıskım adetime 8 gün kala oldu yanı korunmasız ılsıkının üzerinden suan 14 gün geçmiş oluyor
Nili4321 Hafize123 o zaman bir deneyin şimdi eğer çıkmazsa bir kaç gün içinde tekrar deneyin. Ya da imkanınız varsa içim rahat etsin diyorsanız test yapın çıkmazsa kan verin. Testi yapıp başında bekleyin ben beklemediğim için silik çizgiyi ertesi gün fark ettim 😅
mombarbie_ Hafize123 genelde ilişkiden 14 gün sonra sonuç alınır gebelik varsa yumurtlama doneminize denk gelmiş olabilir gebelik testi yapabilirsiniz
Merve-metin Hafize123 14 gün çıktıysa eğer çıkar canım varsa eğer beklemene gerek yok gecikmende varmış zaten
Merve-metin Hafize123 var canım hayırlı olsun kan testi ver direk kızın içinde üzülme canım rabbimin bir bildiği vardır elbette rabbim sağlıklı bi şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
9876 Hafize123 gözün aydın canım tebrik ederim bizim içinde dua et Allah olmayanlara da nasip etsin inş
Aytac27-07 Hafize123 bende ikinciye hamile kaldığımda kızım 18 aylıktı şimdi 33+4 haftalık hamileyim elhamdülillah, beraber büyürler işte ne güzel, 🥰