Mineartcc ben bugün gittim doktor khayal ısmayılov kendisi güler yüzlü değil ama cidden yarım saat 45 dk bakıyo bişeyi varsa anlatıyo bana renkli bir tane verdi ama tabi rica edersen verir iki üç tane arkadaşımda 3,4 tane var ben bişey demedim bir tane yeterli geldi zaten pek modum yoktu memnun kaldım iyi bakıyo doktor önemli olanda düzgünce bakması zaten ücrette 1690 tl ödedim kendi doktorum da orda ondan çok memnunum öyle yani 🌸