Elffyns sedseda yok henüz almadım bende mağazadan bakacağım büyük ihtimalle minicity civil bide babymall mağazalarına da bakın fiyat olarak e bebekten uygunlar
066 sedseda ah ah vende ankaradayıö Ocak 20 Gıbı doğumum olucak evı bile ısınamıyoruz kombıyı acmamıza rağmen
tugcesakzci sedseda peluş tulumlardan aldım 2 tane. Yine astronot tulum vs almayı düşünüyorum. Doğum şubatta malum Ankara dün dışarı çıktım pişman oldum çıktığıma bu gidişle çocuğu çıkarmıcam dışarı doğunca 😂😂