Cucu_01 Nazkryk bende bi ara 2 haftada bir gittim doktor yeter gelme dedi hocam dedşm sizi özlüyorum 😅 suyu azalır bebeğinnçok iyi değil dedi o yüzden her ay şimdilik kontroller 🤭
Nazkryk Cucu_01 Aaa nasıl yani baktıkça mı azalır dedi🥺 Hay Allah ya vallahi sabrımız bol olsun ne diyeyim.
Cucu_01 Nazkryk vallahi öyle dedi doktorum usg ile sürekli bakmak girmek çok masum değil bebeği suyu etkileme dedi tamam dedim sonra zaten daha 4 hafta bir gidiyorum 🙏
Nazkryk babecoming İnsan emin olamıyor işte, bir umutla bekliyoruz 🥰 Allahım tamamına erdirsin her bekleyeni