Kızlar günaydın iyi haftalar. Umarım hepiniz iyisinizdir ❤️ Az önce kahvaltı sonrası karnımda pıt pıt bişey patlıyor gibi oldu 4-5 defa. Gaz desem değil daha güçsüz. Baloncuk patlıyor gibi daha çok. Bebek hareketi böyle mi oluyor siz nasıl hissettiniz 💕