Sadelim benmde detaylı da 25-26 mm ölçüldü. Çalışıyodum Protestan ve raporla geçirdim gebeliğimin geri kalanını. 25 sınır, 25 in altına müdahale ediliyor. Bnm hep sınırda kaldı tedavi ve istirahat ile çok şükür bu haftaları gördük. Erken doğum riskinden ne zaman gelecek bu bebeğe bağladık 😊 39+4 deyim. İçinizi ferah tutun istirahat ve tedaviyle inşallah sizde miyadı görürsünüz🌸 sonuçta şuan bi teşhis ve takip var. Allah korktuğunuz yere uğratmasın. Sağlıcakla kavuşuruz inşallah evlatlarımıza🤲