Sadelim Rahim Ağzı kısalığı yaşayan var mı aranızda detaylida 31 mm dedi kendi doktoruna git tedaviye başlasın dedi böyle sorunu olup zamanında doğum yapan var mı acaba
mihraveannesii Sadelim sorum oluyo muymuş ya benimde cuma günü detaylıda 33mm ölçtü ama bişey söylemedi
Mrymozbek Sadelim Ben yaşadım çok üzülüyordum kaç kere ağladım bile doktorum 27. haftamda Rahim ağzında kısalma var progestana başlayacağız 32.haftaya kadar bebeği tutmaya çalışalım yoksa 2 ay kuvöz de kalabilir demişti resmen dünyam yıkıldı anlık olarak evde ayağa bile kalkma yürüme her şey yasak demişti… İnan bana takdir Allah’ın progestanı hiç kullanmadım yalnızca günlük hareketlerimi biraz kıstım ama doktorumun dediği gibi hiç kalkmamazlık yapmadım hareket ettim evet çok korktum ama sonra Allah’a sığındım araştırdım bu durumda olup zamanın da bebeğini kucağına alan çok insan varmış karalara bağlamamak lazım tevekkül ve tedbir sonrası Allah’ın takdiri… şu an 37.haftamıza girmek üzereyiz 2 gün kaldı inşallah kavuşmamızı bekliyoruz 🥰
Shedaay Sadelim bana da 25 mm altına düşerse ameliyat olmam gerektiği söylenmişti progestan kullanmıştım uzun süre 27mm den bir hafta içinde ağrısız bir şekilde kontrole gittiğimde 13 mme düşmüştü hemen ameliyata almışlardı biranda düşebiliyor yani canım. 25. Haftada ameliyat olmuştum 36.haftada alınmıştı dikişlerim 38. Haftada da kızımızı sağlıkla aldık kucağımıza 🤲🥰❤️inşallah sağlıkla alırsınız sizde kucağınıza yavrunuzu🥰🌸
mihraveannesii Sadelim umarım dedikleri gibi olmaz, saglıkla zamanında gelir bebişlerimiz, detaylıyı yapanda sonuca bakanda güvendigim doktorlar, bana neden öyle bişey demediler anlayamadım🤷♀️
Sadelim mihraveannesii beni çok korkuttu dikkat et fazla ayakta kalma hemen git doktorun ilaç verdin falan 🤷
mihraveannesii Sadelim içini ferah tut canım bende endişelendim şuan, inşallah korkulacak bişey yoktur.ama burda okuduğum kadarıyla yatmak dinlenmek falan iyi geliyormuş ve uzama oluyomuş
Sadelim mihraveannesii banada öyle dedi yorma kendini dinlen ağır kaldırma ayakta kalma dedi inşallah sağlıkla zamanında gelirler ❤️
asel_asl Shedaay açılmanız var mıydı acaba ? Dikiş atıldıktan sonra hep yattınız mı bu süreci anlatır mısınız biraz .. bende aynı şekilde ameliyat oldum 3 cm açılma da vardı bende şuan sadece yatıyorum 23 haftalık oldum.. akıntınız var mıydı mesela ? Hangi ilaçları kullandınız? Kusura bakmayın çok soru sordum ama biraz desteğe ihtiyacım var hareket etmeye korkuyorum 🥺
Meervemsi Shedaay merhaba 13 mm düştükten sonra gebeliğiniz kaç hafta daha sürdü neler yaptınız nelere dikkat ettiniz benim Şuan serklajlı 10 mm herşey yasak ve aşırı tedirginim her an bişey olcak gibi 20 haftalık gebeliğim var
Mrymozbek Sadelim Doktorum ilaç tedavisi olarak progestan verdi ama ben kullanmayı tercih etmedim tabi ki bu benim tercihim siz kendinizce içinize sineni yapın
Sadelim Mrymozbek anladım peki dikkat ettiğiniz şeyler oldu mu şunu yapmadim bunu yapmadım vs kızım var altı yaşında onunla ilgilenmem gerekiyor okula getirip götürüyorum oyun oynamak istiyor dışarı çıkmak istiyor eşim askeri personel nöbete falan kaldığı için tek ben ilgileniyorum
Mrymozbek Sadelim Normalde çok hareketli bir yaşam tarzı içerisindeydim ev işlerimi bile gündelik olarak abartarak yapardım hatta 18 haftalık hamileyken evimin tadilatı başladı çok zor bir süreçti elhamdulillah evimin düzenini oturttum sonra zaten rahim ağzı kısalmamı öğrendim günlük işlerimi daha aza indirgedim daha az yürüdüm ama asla hareketsiz kalmadım işlerimi hep kendim halletmeye çalıştım ama dinlene dinlene yalnızca uzun mesafeli yürüyüşlere çıkmadım çok nefes nefese bırakmamaya çalıştım kendimi genel olarak böyleydim dediğim gibi Allah’a sığının o kadar araştırdım ki böyle olup progestan kullanmasına rağmen 34 35 de erken doğum yapmak zorunda kalan veya yada kullanıp zamanında doğum yapanı bir de benim gibi hiç kullanmayıp zamanında doğum yapanı dediğim gibi nasip işi bence bebeğinize nasip olunan vakitte en güzel şekilde gelecektir inşallah Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin…
Sadelim Mrymozbek ben de çok hareketliyim bı çocuk daha olunca ister istemez hareket halinde olunuyor inşallah korktuğumuz gibi olmaz teşekkür ederim 🌸