İlk doğumumu suda yaptım. Kişiden kişiye değişiyor muhtemelen benim sancularimi hafifletmisti su ve kesinlikle daha rahat yaptım. Benim için tek olumsuz tarafi şuydu iki gecelik bir uykusuzlugum vardı ve suya girince suyun ağırlığının vermiş olduğu etkiyle de baya bı sersem hissettim sancılar da hafifleyince doğum çok uzunmuş gibi hissettim mesela akşam 10olmustur diye düşündüğüm saatte henüz 7olmamisti bile. Sudan igrenen olmuş ama öğrenilecek bir durum yok içine diskinizi yapmadığınız sürece😱