Burcum Tsh testiydi evet hamilelik başında yapılmıştı bide geçen ay istemişti yapmadı özelde yaptırdım.. Bugün ilaç yazdırmaya gittim yine sorun çıkardı tansiyonum yükseldi şikayet ediyorum ediyorum bişey yapıldığı yok! Ki benim tansiyon sorunum var annem de yanımdaydı nasıl bağırırsın kızıma görmüyomusun hamile rengi bembeyaz oldu bebeğe bişey olsa Allah korusun sen nasıl doktorsun dedi çık dışarı diye bağırıyor terbiyesiz ahlaksız!!! Eşimden korkum olmasa videoya çekip haberlere gönderir tüm Türkiye’ye gösterirdim rezilliğini ama eşim sakin bir insan değil malesef karıma nasıl böyle şeyler söylersin bağırırsın diye hesap sorar diye ona yansıtmıyorum