decaviti bende en başından beri (yaklaşık5 aydır) ücretsiz alıyorum yazdırmıyorumda her ay sağlık ocağına gidip ebeden istiyorum veriyor .) hatta bu ay ben çıkamadım eşim aldı hiç sorunsuz verdiler. sizde Yazdırmadan muayne ğcreti vermeden direk isteyin bence