nilufermnz- 3prens1prensesmom ayy hadi sağlıkla kucağına alman nasip olsun inşallah canım hayırlı evlat olsun 🙏🌹
SudeeDilek 3prens1prensesmom Yaaa lütfen haberdar et olur mu çok merak ediyorum çünkü nasıl da heyecanlısındır şimdi Allah’ım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah hayırlı bir evlat olsun 💕🥹
3prens1prensesmom SudeeDilek unutmazsam ederim insallah ☺️ aslinda hic heyecan yok uzuluyorum ayni bedenden ayriliyoruz ve arkamda 3 cocuk birakip gidicem doguma 🤗
SudeeDilek Kbrnrkl Mesut Küçükosmanoğlu çok iyi bir doktor aşırı dikkat ediyor ve hiç germiyor insanı bir şeyleri anlatırken doktorun seni dinlediğini farketmek baya rahat hissettiriyor birde sağlığa çok önem veriyor kısaca çok memnunum ben ya
Kbrnrkl SudeeDilek teşekkür ederim canım ama rabbim beni o hastaneye düşürmesin inşallah ilk hafta gitmiştim lekem vardı i kadar çok azarladılar ki ebe hemşire doğumu düşünemedim zaten devlet hastanesinde normal doğum doktorlar yaptırmadığı için
Umksanbe SudeeDilek 12+3 ile meramda oturuyorum ➊. Bebeğimi akademi hastanesinde yaptım sezaryen ile sonuçlandı şimdiki bebeğimde ise 15 temmuza gidiyorum Nurullah Şengül doktorumuz :) meramda oturuyoorum
sehrengiz_8 Umksanbe Nurullah hocadan randevu aradım bende bulamadım şu sıralar çok denk geldik herkeste övüyor çok ilgili diye siz nasıl memnun kaldınız mı peki
Kodal-42 Kbrnrkl evet ben çok memnunum çok ilgili ultrason dan baya bakıyor Sevcan Sarıkaya da çok iyi tavsiye ediyorum
Glcn12 Kbrnrkl doğumu çok kötü diyebilirim ilk doğumum orda oldu sadece muayene amaçlı oraya gidiyorum inşallah eğer doktor sıkıntı görüp dopum başlatmazsa orda doğum yapmıcam şehir hastanesine gitcem
Glcn12 SudeeDilek 38+1 olduk sabah kontrolünün var 15 temmuza görkem hanıma gidiyorum çok anlayışlı bir kadın iki seferdir randevu bulamıyorum gidiyorum kendi veriyor sırayı felan
Kbrnrkl Smyye0303 refika hanıma giidyordum o kadar iyiki sağolsun 2. Gebeliğimi onda yapmıştım ama her gittiğim de zam oluyordu doğum fiyatları da bi hayli artmış o yüzden vazgeçtim yoksa çok memnundum
glcgzm 38+6 konya ereğli. Bilgisi olan yazabilir mi acaba şehir hastanesi nasıl ? Benim bebeğim 3500 gr üstü acaba sezeryan talep etsem orası yapar mı isteğe bağlı?
Ceren1993 glcgzm ereğlideyim canım maalesef artık sağlık bakanlığı 4500 kiloya kadar normal doğumu destekliyormuş
Smyye0303 Kbrnrkl doğum fiyatı ne kadar söylediler sordunuzmu hiç . Bende farabide Mehmet beye gidiyorum. Şehir Hastanesi’nde doğum yapınca tek oda veriyorlarmi acaba çok merak ediyorum😅
sehrengiz_8 Smyye0303 Ali Kemal Belviranlı da tek odalı odalar varmış şehit hastanesi hakkında pek bir bilgim yık
Kbrnrkl Smyye0303 yoğunluğa göre değişir ama özel tek oda var evet. Ben gittiğin de 15 bindi 18 oldu dediler ocaktan sonra 20 bin olacak dediler zaten her gittiğim de giriş ücret değişiyordu tahlillerle 1binle çıkıyorduk
Kbrnrkl Smyye0303 kan uyuşmazlık iğnem vardı yatış yapıldı yukarı kata odada özel oda verdiler. Tertemiz çok ilgililer. 15 temmuz hiç önermem asla ilgilenmiyorlar adım attigin yer suriyeli onlara alışmışlar ters davranıp bağırmaya bizede aynı tepki yapıyorlar.
Smyye0303 sehrengiz_8 öylemi acaba hastane temizmi ki. Ya bizim özeli tercih etmemiz özel oda olması çünkü eşim kalıcak yanimda oyuzden Ocak ortasinda doğacak bebek merkezdede durmuyoruz ilçeden gelicez 😀