Kbrnrkl SudeeDilek 32+5 3.gebeliğim 25 yaşımdayım Şehir hastanesine gidiyorum yarın da muayene gideceğim 🤗 Özel farabi hastanesine gidiyordum. Şehir hastanesini tercih ettim
SudeeDilek birmucize1 Maşallah Allah’ım sağlık versin, ben 15 temmuza gidiyorum mesut Küçükosmanoğluna yarında muayene var hayırlısı inşallah
SudeeDilek nilufermnz- Aynı yerlerde mı bilmiyorum ama ikinci kat sağ tarafta kalıyordu son gidişimde sürekli değişiklik oluyor 🤷🏼♀️
Kbrnrkl SudeeDilek ikiside normal yaptım bunu da öyle düşünüyorum inşallah ama vajina varis var tehlikeli normal doğum için diyorlar. Doktor ne diyecek bakalım yarın soracağım
Kbrnrkl Kodal-42 nasıl memnun musun ben en son gittiğin de özlem ece basarandan almıştım pişman oldum almaam bidaha sabah erken saatte gidip alıyorum makineden
nilufermnz- 3prens1prensesmom ayy hadi sağlıkla kucağına alman nasip olsun inşallah canım hayırlı evlat olsun 🙏🌹
SudeeDilek 3prens1prensesmom Yaaa lütfen haberdar et olur mu çok merak ediyorum çünkü nasıl da heyecanlısındır şimdi Allah’ım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah hayırlı bir evlat olsun 💕🥹
SudeeDilek Kbrnrkl Mesut Küçükosmanoğlu çok iyi bir doktor aşırı dikkat ediyor ve hiç germiyor insanı bir şeyleri anlatırken doktorun seni dinlediğini farketmek baya rahat hissettiriyor birde sağlığa çok önem veriyor kısaca çok memnunum ben ya
Kodal-42 Kbrnrkl evet ben çok memnunum çok ilgili ultrason dan baya bakıyor Sevcan Sarıkaya da çok iyi tavsiye ediyorum