bbaby44 cnm ben 6 senedir kullanıyorum 😀 şimdi 3 ay sonra doğumum var nasipse ötekide abisinin şampuandan devam instagramdan mühendisinoğlu yaz onun sayfasına gir tüm şampuanların incelemesi var minoriste kullandım oda çok güzel sadece çok daha hızlı bitiyo köpük formunda sıvı değil birde ürünü alırken çok dikkat etmek gerekir diye düşünüyorum çnkü internet üzerinde çok fazla sahte üründe mevcut