ms_annisko_ Son haftalarda ağdaya gitme şöyle olur böyle olur diyenler vardı ya onlara hiç aldırmayın. Tabi gittiğiniz yer ve alış şekli de çok önemli ama işini bilen bir yere gidilirse sorun olmuyormuş. Soruları alabilirim
KuzeyinAnnesi10 ms_annisko_ en güzeli bende evde eşime aldırıyorum canım çok rahat agda çok şükür acısı da çok değil. 32 de aldım en son 37 gibi gitmeyi düşünüyorum bi daha bende
Sweety11 ms_annisko_ bende tam şuan bunu düşünüyordum 22. Haftadayım kontrolüm var jiletle alıyorum cuma günü gitcem ağdaya çok mu zor olur diye düşünüyorum
minik-02 ms_annisko_ ya ne iyi yapmışsın vallahi son aylarda eziyet oluyor almak 26 haftalık olduk hâlâ kendim ağda ile alıyorum ama otuz haftadan sonra bende gideceğim tekrardan
M18a17 ms_annisko_ bende gitmek istiyorum ama çekiniyorum hem agdaya gelecek kadar yok şuan normalde bayanlar için kullananlardan kullanıyorum .bende 35 haftalık hamileyim
Blackatlas ms_annisko_ O acı gelince kasılma vs oluyor mu 😂 of cok korkuyorum ya daha öncesi hep jilet cunku 😫
ms_annisko_ Gozdecaner şöyle ki ben yıllar önce lazere gitmiştim ve azalma olmuştu baya o yüzden çok ciddi acı ağrı yaşamadım ama alan kişi de çok iyi aldı minik minik çekti az az sürdü uğraştı yani
ms_annisko_ Blackatlas hep jilet ise biraz acıyabilir ama acısı azalsın diye pudra süren yerler varmış iyi araştırın öyle gidin bence her yer aynı hassasiyette olmayabilir
ms_annisko_ M18a17 inanın doğum anını düşününce o çekingenlik gidiyor doktora ebelere karşı temiz olmak istiyor insan ki zaten onlar o kadar alışıklar ki sizi utandırmıyorlar
M18a17 ms_annisko_ söylemesi ayıp kısa uzun olması fark ediyomu kısa olursa daha cokmu can acıtır uzun kolaymi olur .şuan 35 +2 deyim .ne olur ne olmaz diye bu hafta içi gitmeyi düşünüyorum hem agdaya gelicek kadar yok diyorum yani goremiyorum karnimdan ama
KuzeyinAnnesi10 ms_annisko_ valla aşırı rahat ev rahatlığı evlendiğimden beri ona aldırıyorum öğrettim başlarda korkuyordu şimdi 10 dkaika sürmüyor zaten sırt üstü sürekli yatamıyorum kalkıp biraz hareket ediyorum devam ediyor kuaföre gitsem bu kadar rahat edemem. Niye utanıyorsun kız zaten her türlü görüyor 😂 😂 😂
ms_annisko_ M18a17 göremediğiniz yerlere ayna yardımı ile bakın :) ben uzunda daha çok zorlanıyorum kısa daha kolay oluyor ama çok kısa da ağdaya gelmiyor tabi