aslhnkrts9 Serapsare bende 5 haftalıkken keseyi görüp 8 haftalıkken bebeği görüp kalp atışı duymuştum benimki de geç döllenmeyle olmuş sıkma bence canını her hamilelik kendine özel
Angela00 Serapsare 8. Haftada bebeği gördüm geç döllenme vs olabilir keseninizin şekli vs normalse umutsuz olmayın
Babybal123 Geç döllenme olabilir biz 8+4 de duyduk kalp atışını aynı his bendede vardı bol bol dua edin inşallah sizde bir an önce duyarsınız kalp atışını
Serapsare Amin inşallah 6ıncı haftada kalp atışı duyan annişleri okudukça umutsuzluga kapılıyor insan
Abikardes12 Serapsare 5+6 da kalp atısını duydum diyeni okudum burda ben her gebelik cok farklı bak ılk gebelıgım ıle bu da cok farklı
Aybarsege Serapsare bende 6+3 de gittim 6+1 ile uyumlu dedi. Kalp atışı var ama duyulmuyor dedi. Haftaya gidicem tekrar. Bebeği gördük ama duyamadık. İçinizi ferah tutun yinede
Hayal23455 aslhnkrts9 doktor da size moral vermeyip olumsuz konuşunca daha kötü düşünüyorsunuz :( inşallaj bebek vardır bende aynı durumu yaşıyorum kese var bebek yok içinde
Hayal23455 Angela00 bende aynı durumu yaşıyorum kaç hafta da olduğumu da bilmiyorum açıkçası. Adet tarihime göre 7 haftalık ama bebek görünmediği için doktor geç döllenme olabilir dedi inşallah boş değildir çok üzülüyorum
Esraabbaa Henüz bir netlik yokken kendinizi üzmeyin. Her gebelik farklı ben de beklerken burada okuyup okuyup sürekli stres içinde beklemiştim 7+6 da gördük ve kalp atışını duyduk. Arkadaşım her hafta gitmişti tam 10. Haftada kalp atışını duymuştu
Hayal23455 Serapsare bende adet tarihime göre 7 haftalık gebeyim ama doktor geç döllenme olabilir dedi. Benim de kese var ama bebek yok boş gebelik mi diye düşünüyorum çok üzülüyorum :( 3 sene bekledim kendiliğinden oldu bu sefer de bebek görünmüyor hevesim kursağımda kalmaz inşallah
aslhnkrts9 Hayal23455 moral bozmaya gerek yok insan üzülüyor evet bana da kimyasal olabilir demişlerdi ilk betam düşük gelince başka doktora gittim o da ultrasonla baktı kese yok sadece rahim duvarı kalınlaşması vardı kötü düşünmüyorum bence sağlıklı gebelik olucak diyerek yolladı beni çok şükür herşey yolunda doktorların bazısı acayip cidden
Efnaneda Hayal23455 çook şükür kalp atışını duydukkkkk rabbim herkse nasip etsin hepimiz sağlıkla alalım kucagımıza inşallah
Hayal23455 aslhnkrts9 inşallah benim de bebek görünür gerçekten çok üzülüyorum :( beta 7000 olmuş dedi şimdi baktım e nabızda beta 3757 görünüyor doktor neden yalan söylesin ki iyice kafam karıştı yaaa
aslhnkrts9 Hayal23455 sen sakin kalıp güzel şeyler düşün güzel haberler gelsin korkutma kendini herşey yolunda diye düşün